Home » D:News » Ai mânca lasagna produsă de către Colgate? Iată produsele care au reprezentat un eşec – Galerie Foto

Ai mânca lasagna produsă de către Colgate? Iată produsele care au reprezentat un eşec – Galerie Foto

Ai mânca lasagna produsă de către Colgate? Iată produsele care au reprezentat un eşec – Galerie Foto
Publicat: 01.05.2017
Orice produs de succes este precedat de mai multe produse precedente care au reprezentat un eşec. Uneori, însă, consumatorii observă doar produsele de succes şi le ignoră pe cele care au fost un eşec. Un muzeu care se va deschide în curând în Suedia reuneşte toate produsele care nu au avut succes pe piaţă.

,,Muzeul Eşecurilor” a fost realizat de către dr. Samuel West, psiholog organizaţional, care şi-a petrecut ultimii şapte ani studiind eşecul şi succesul şi modul în care este perceput de oameni, relatează Amusing Planet.

Galerie foto

vezi galeria
8 foto

,,M-am săturat de glorificarea succesului, în special cel din domeniul inovaţiilor, în care 90% dintre produse sunt eşecuri,” declară dr. West. În urmă cu câţiva ani, psihologul a mers în Muzeul Relaţiilor Distruse, când se afla într-o vacanţă în Croaţia. În acel moment, i-a venit ideea de a construi un muzeu. „Am ieşit afară şi am avut acest moment de ,,Evrica!,” aşa m-am decis să încep construirea Muzeului Eşecurilor,” afirmă el. 

Scopul muzeului, spune dr. West, este de a demonstra că inovaţiile sunt precedate de eşecuri. ,,Dacă îţi este frică de eşec nu vei reuşi să construieşti nimic,” afirmă psihologul. 

Muzeul se va deschide la începutul lunii iunie 2017 şi vor fi expuse peste 16 produse şi servicii care au fost un eşec. 

Printre obiectele ce vor fi expuse sunt parfumurile Harley-Davidson, pixurile realizate special pentru femei, Coca-Cola Blak, o băutură inspirată de cafea, lasagna de vită produsă de Colgate şi jocul produs de Donald Trump.

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:

 
 
 
Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase